0_Web_Aktuale SQLajme nga komunat SQShkup SQShoqëri SQVideo deklaratë SQVideo SQ

Prezantohet projekti për BRT – sistemin për transport të shpejtë publik me autobusë në Shkup

Qyteti i Shkupit e prezantoi sistemin e transportit publik të shpejtë me autobus BRT në kryeqytet. Me BRT krijohen dy linja me korridore të rezervuara vetëm për autobusët ultra-ekologjikë – nga Gjorçe Petrovi deri në Novo Lisiçe dhe nga Buteli deri në Kisela Vodë. Itinerari me drejtim perëndim-lindje është 12.8 km në një drejtim, me 21 stacione, ndërsa itinerari me drejtim veri-jug është 10.4 km i gjatë dhe 20 stacione autobusi. Vlera e parashikuar për këto dy itinerare është rreth 70 milion euro, që nënkupton edhe furnizimin e automjeteve.

Shkup, 8 korrik 2021 (MIA) – Qyteti i Shkupit e prezantoi sistemin e transportit publik të shpejtë me autobus BRT në kryeqytet. Me BRT krijohen dy linja me korridore të rezervuara vetëm për autobusët ultra-ekologjikë – nga Gjorçe Petrovi deri në Novo Lisiçe dhe nga Buteli deri në Kisela Vodë. Itinerari me drejtim perëndim-lindje është 12.8 km në një drejtim, me 21 stacione, ndërsa itinerari me drejtim veri-jug është 10.4 km i gjatë dhe 20 stacione autobusi. Vlera e parashikuar për këto dy itinerare është rreth 70 milion euro, që nënkupton edhe furnizimin e automjeteve.

Pjesa nga terminali në Novo Lisiçe deri në terminalin në Gjorçe Petrov do të kalohet për rreth 30 minuta. Sistemi i autobusëve të shpejtë është një lloj krejtësisht i ri i transportit publik i cili karakterizohet nga një rrugë fizikisht e veçantë, me stacione të tipit të mbyllur, me përparësi në kryqëzimet e sinjalizimit, me një sistem pagese me karta inteligjente, aveo sisteme, sisteme të informacionit të pasagjerëve real – kohën dhe integrimin me mënyrat e tjera të transportit.

Nikola Krstanoski, ekspert i trafikut në fushën e transportit publik, duke prezantuar projektin dhe pse sistemi i shpejtë i autobusëve është zgjidhja më e mirë, tha se Shkupi është 40 vjet vonë për të bërë një hap cilësor përpara në promovimin e transportit publik.

Sipas tij, një nga karakteristikat e rëndësishme dhe përfitimi i rëndësishëm që kontribuon në cilësinë e shërbimit është ndarja fizike e itinerarit që është 82 përqind e gjatësisë totale, ndarja është me një rrip të gjelbër që është mënyra më e lartë e ndarjes.

Stacionet do të kenë një hapësirë paraprake ku do të vendosen makinat shitëse për lëshimin dhe rimbushjen e biletave. Do të ketë gjithashtu një devijim, pasi lartësia e platformës së stacionit është e barabartë me lartësinë e dyshemesë së automjetit që lehtëson hyrjen dhe daljen e udhëtarëve.

Ai informoi se do të ketë gjithsej 23 stacione me të dy terminalet, një distancë mesatare midis stacioneve prej rreth 550 metra dhe përparësia do t’u sigurohet kryqëzimeve të sinjalizuara përgjatë gjithë rrugës nga Qendra për Menaxhimin dhe Kontrollin e Trafikut përmes sistemit Utopia e cila ka mundësi t’i përshtatet, dmth të mundësojë përparësinë e automjeteve në sistemin e autobusëve të shpejtë.

“Vetë sistemi është krijuar për të mundësuar elementët gjeometrikë në të ardhmen, kur arrihet një kërkesë e tillë për transport, të jenë në gjendje të drejtojnë autobusë me dy varet. Tashmë ka autobusë në treg që janë të gjatë 24, 25 dhe 26 metra dhe kanë kapacitet deri në 270 pasagjerë”, theksoi Kërstanoski.

Kryetari i Qytetit të Shkupit Petre Shilegov theksoi se vendosja e sistemit BRT të transportit të shpejtë me autobus në Shkup është një hap jashtëzakonisht i rëndësishëm dhe i madh historik përpara në zhvillimin urban të qytetit. Ai theksoi se është krenar që Qyteti i Shkupit po fillon një histori të re në transportin publik që do të garantojë një ndikim pozitiv në mbrojtjen e mjedisit dhe përmirësimin e cilësisë së ajrit.

Sipas ndihmës drejtori të Bankës Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim nga Londra, Ijan Xhenings, BERZH çdo vit investon 250 milionë euro në zhvillimin e sistemeve transportuese urbane. fb/

Butoni Kthehu në krye
Mbylle