Hulumtim: Më shumë televizione nuk kanë koncept të menduar për programin për fëmijë
Më shumë televizione nuk kanë koncept të menduar mirë për atë se në çfarë mënyre, përmes cilave programe do tu drejtohen fëmijëve dhe nuk mbajnë llogari për të kultivuar publikun e tyre të ardhshëm që në këmbë të vogla, kjo u konkludua në debatin e sotshëm “Analiza e aspekteve gjinore në TV programet për fëmijë: A po ndërtojmë vetëdije kritike tek fëmijët?”, në të cilën u prezantuan orientimet e hulumtimit “Analizë e aspekteve gjinore në programet për fëmijë në televizionet tokësore kombëtare” të përpunuar nga Instituti RESIS për ASHAM.
Lajmi është i kapshëm për parapaguesit e ueb- servisit të MIA-s.
Logojuni ose kontaktoni sektorin e marketingut për më shumë informacione.
+389 2 2461600
marketing@mia.mk